EEN SCHOENENDOOS: VOOR JOU VAN MIJ 2019

Het begint met een lege schoenendoos.
Eenmaal mooi versierd en gevuld met schoolspullen, hygiëneproducten, speelgoed en een knuffel is het een cadeau van onschatbare waarde.
Actie4Kids wil er dit jaar landelijk weer zo’n 45.000 inzamelen voor kinderen die elders op de wereld leven in moeilijke omstandigheden.
Een beetje delen van onze overvloed met kinderen die bijna niets hebben.
Zo maakt elke schoenendoos het verschil en dat is goed nieuws.

Goed nieuws is ook dat Actie4Kids er voor zorgt dat bij elke schoenendoos een boekje met Bijbelverhalen wordt uitgedeeld.
Het aantal van 45.000 is misschien ambitieus, maar de organisatie rekent weer op de bereidheid van veel kinderen
en volwassenen om een lege schoenendoos om te bouwen tot een waardevol geschenk.

Zondag 13 oktober zullen de folders met opgaveformulieren worden uitgedeeld in de kerk.
De schoenendozen kunnen dan tot en met zondag 10 november worden ingeleverd in het voorportaal van de kerk of
tot vrijdag 15 november bij één van de diakenen thuis.
De dozen worden dan zaterdag 16 november naar het centrale verzamelpunt gebracht waarna de grote reis kan beginnen!

De diaconie beveelt deze actie van harte bij u aan.