Tienerkerk

In onze gemeente zijn er drie groepen voor tieners:
- Twee groepen voor tienerkerk en de 16+-groep.
- De jongste groep van tienerkerk is voor tieners in de 1e en 2e klas van de middelbare school.
- De oudste groep is voor tieners in de 3e en 4e klas van de middelbare school.

Tijdens de tienerbijeenkomsten kijken we met de tieners wat de bijbel zegt over thema’s die belangrijk zijn voor jongeren.
Ook denken we na over hoe we de bijbel kunnen betrekken op ons dagelijks leven en hoe we dagelijks met God kunnen leven.
Op deze manier willen we samen ontdekken hoe we als christen moeten/in relatie met God kunnen leven en de tieners stimuleren
zelf op zoek te gaan antwoorden in de bijbel.

De Tienerkerk-bijeenkomsten worden op zondagmorgen tijdens de kerkdienst gehouden op de Tienerzolder van de kerk.
De groepen hebben om en om tienerkerk en tijdens schoolvakanties is er geen tienerkerk.

De 16+-groep komt één keer in de maand bij elkaar op zondagmiddag van 16.30 tot 18.30 uur.
Tijdens deze bijeenkomsten, op de Tienerzolder, eten we ook samen.

n.b.: Sinds maart 2020 vinden de tienerbijeenkomsten, vanwege corona, soms op een andere manier/locatie plaats.
Ook zijn de bijeenkomsten lange tijd digitaal gehouden.