Kerktelefoon

Als Gereformeerde Kerk Krabbendijke beschikken wij over de mogelijkheid om broeders en zusters die niet lijfelijk aanwezig kunnen zijn tijdens de erediensten, de dienst mee te laten beleven en vieren door middel van kerktelefoon.
Wij zijn hiervoor als kerk aangesloten bij de stichting Kerkomroep Nederland (SIKN).
De diensten die hierbij inbegrepen zijn beperken zich niet alleen tot het verspreiden van de diensten via de kerktelefoons; ook zijn de diensten voor iedereen die beschikt over een internet verbinding live of achteraf te beluisteren en op te slaan via de computer.
Met deze mooie service hopen we onze kerkdiensten voor een ieder zo toegankelijk mogelijk te maken.
Daarnaast is het uiteraard ook praktisch wanneer men een dienst achteraf nog eens terug wil luisteren.
Via onderstaande link kunt u via de afbeelding van Nederland klikken op de provincie Zeeland en in de daarop volgende lijst “Krabbendijke GK” aanklikken.
Kerkomroep<\strong>